Výrobky českej značky MORA sú súčasťou slovenských domácností už takmer 200 rokov. Táto obľúbená značka tento rok prekvapí nielen novou generáciou všetkých kategórií spotrebičov, ktoré ponúka, ale aj úplne novým komunikačným konceptom. Ten si kladie za cieľ osloviť nielen aktuálnu cieľovú skupinu značky, ale aj mladších spotrebiteľov, t.j. mladé rodiny a ľudí z nižšej vekovej kategórie, ktorí majú radi kvalitné lokálne značky.
Spotrebiče novej generácie ponúkajú čistý a moderný dizajn s množstvom nových technológií a praktických funkcií. Značka, ktorá sa môže pochváliť dlhoročnou tradíciou, preto v novom koncepte kombinuje svoju legendárnu históriu a súčasný životný štýl.
Pod hlavnú myšlienku komunikačného konceptu a emotívnej reklamnej kampane sa podpísala česká reklamná agentúra Yinachi. Realizáciu kampane má na starosti agentúra WMC Grey, ktorá má za sebou projekty pre značku Kofola, MOL či Pfizer.
Nová, trendy MORA
Nový komunikačný koncept nadväzuje na súčasný trend, kedy sa spotrebitelia vracajú k lokálnym značkám. Legendárna česká značka datuje svoj vznik už od roku 1825. Sporáky MORA, ktoré boli dlhé roky vlajkovým výrobkom značky, sa v priebehu rokov stali neodmysliteľnou súčasťou každodenného života snáď každej československej domácnosti.
„Plná života od 1825“, tak znie nový claim značky MORA. Regina Netolická, marketingová manažérka značky MORA vysvetľuje toto posolstvo: „MORA je súčasťou vášho života po celé stáročia. Je to značka, ktorá žije s vami vo vašej domácnosti, vo vašej kuchyni a vo vašej rodine. MORA je s vami, MORA vidí a počuje všetko, ale nerozhoduje, ani morálne nehodnotí. Na značku MORA sa možno spoľahnúť. Je plná vašich príbehov. MORA je kvalitná a spoľahlivá. MORA je plná života od roku 1825.“
Spotrebiče MORA sa za roky svojej služby stali svedkom malých i veľkých udalostí v domovoch po celom Slovensku. „Kuchyňa a spotrebiče v nej sú odjakživa stredobodom domácnosti. Často sa tu odohrávajú tie najdôležitejšie momenty v živote. Cieľom imidžovej kampane je pripomenúť spotrebiteľom, pri koľkých významných okamihoch ich ticho sprevádzali práve kuchynské spotrebiče“, dopĺňa Regina Netolická.
Kampaň sa spustí v októbri
„Koľkokrát ste sa predo mnou smiali? Koľkokrát ste sa predo mnou udobrovali? Koľkokrát ste sa v živote spálili?“ Tieto a mnoho ďalších otázok sa od októbra bude MORA pýtať v nadlinkových i podlinkových médiách: v tlačených a elektronických médiách, v televízii, v outdoorovej komunikácii, na internete či v predajniach spotrebičov.
Spolu s imidžovou kampaňou sa predstavia aj benefity novej generácie spotrebičov MORA. „V októbri štartujeme kampaň, ktorá má nielen vyvolať emóciu, má tiež odprezentovať najdôležitejšie výhody, ktoré prinášajú inovované spotrebiče. Pre netradičný spôsob vizuálnej komunikácie sme sa rozhodli nielen v ATL a BTL médiách, ale aj priamo v predajniach, kde sa zákazníci rozhodujú o kúpe spotrebičov“, dopĺňa Regina Netolická, marketingová manažérka.
Viac na www.mora.sk
MORA. Plná života od 1825.
Koľkokrát v živote ste si chceli urobiť radosť? So mnou ju môžete mať hneď! „Od nepamäti som súčasťou vašich príbehov. Vždy plná života, vždy štýlová, vždy trendy. Zoznámte sa s novou generáciou spotrebičov, ktoré spĺňajú všetky požiadavky modernej domácnosti. Od čistého moderného dizajnu až po tie najlepšie technológie.“
Všeobecné informácie MORA
Česká značka MORA, výrobca domácich spotrebičov s tradíciou začínajúcou v roku 1825, ponúka široký a komplexný sortiment pomocníkov do každej domácnosti a umožňuje tak bez problémov vybaviť celú kuchyňu v jednotnom a modernom štýle. Vstavané aj voľne stojace spotrebiče – varné dosky, chladničky, mikrovlnné rúry, umývačky, odsávače pár, rúry, sporáky, ale aj plynové vykurovacie telesá a ohrievače vody. Stačí si len vybrať. Zákazníkmi oceňovanou výhodou je tiež 100 % servis.
Kontakt pre médiá
Petra Liptajová
Key Communications, s. r. o.
mobil: +421 948 636 393
e-mail: petra.liptajova@keycommunications.sk