MORA oslavuje už 190 rokov na trhu. Za tento čas sa zo spoločnosti zaoberajúcej sa spracovaním železa stala tradičná značka dostupných domácich spotrebičov. Vernosť k značke sa aj v mnohých slovenských domácnostiach prenáša z generácie na generáciu. Aktuálne sa MORA pomocou novej imidžovej kampane snaží osloviť novú - mladšiu generáciu užívateľov, ktorí by rovnako ako ich rodičia, odovzdávali tradíciu značky MORA ďalej svojimi deťom. "Veríme, že toto je iba začiatok, ktorým sa nám podarí nasmerovať MORU k mladším užívateľom. Cieľom je posunúť vnímanie značky u koncových spotrebiteľov, ako značky vyvíjajúcej sa v čase,"hovorí Veronika Vlášková, marketingová manažérka značky MORA.
Spoločnosť MORA sa dlhodobo orientuje na rodinný typ klientely, priateľských a spoločenských ľudí, pre ktorých je rodina prioritou. Toto posolstvo zostáva naďalej zachované aj v novom logu a slogane: MORA - radosť domova. "Značka prešla vizuálnou zmenou identity tak, aby zostali zachované tradičné hodnoty, na ktorých je postavená, ale zároveň signalizuje, že prináša moderné spoľahlivé riešenia, ktoré ocenia aj mladší zákazníci," vysvetľuje V. Vlášková.
MORA stavila na on-line kampaň
Súčasťou kampane je tiež inovovaná webová stránka spoločnosti MORA, ktorá zaujme príjemným grafickým spracovaním a prehľadnosťou. Silná podpora v podobe on-line marketingovej kampane má za cieľ zoznámiť užívateľov internetu s novou identitou značky. Pre podporu on-line efektu využíva imidžová kampaň aj komunikáciu na sociálnych sieťach, napríklad na facebooku.
Emotívny videospot
Súčasťou imidžovej kampane sa stalo aj 190. výročie spoločnosti. Pri tejto príležitosti vzniklo emotívne video s názvom MORA sa mení v čase - už 190 rokov. Krátka, ani nie minútová, snímka mapuje pomocou dobových fotografií vývoj spoločnosti od roku 1825 až po súčasnosť a zvýrazňuje jej hlavné prívlastky: rodinná, česká, spoľahlivá, dostupná, tradičná, starostlivá. Svojich súčasných zákazníkov predstavuje MORA na konci videa ako mladé rodiny s malými deťmi. "Naším cieľom je, aby značka MORA patrila do prvého výberu mladých rodín, ktoré si zariaďujú vlastnú domácnosť. Ponúkame spoľahlivé spotrebiče za dostupné ceny. Spotrebiče MORA sú charakteristické praktickým dizajnom, pričom poskytujú všetky potrebné funkcie. Sú ideálne pre tých, ktorí nepotrebujú vlastniť najnovšie vychytávky, ale vyhľadávajú kvalitu za primeranú cenu," zdôrazňuje V. Vlášková.
Značka MORA ponúka široký sortiment produktov pre kuchyňu: od vstavaných spotrebičov všetkých druhov, sklokeramické či indukčné varné dosky, mikrovlnné rúry, umývačky riadu, malé domáce spotrebiče až po odsávače pár či samostatne stojace sporáky.