1. júla 2024 – Ikonická značka spotrebičov MORA má nového hviezdneho ambasádora. Začala spolupracovať s legendou českej gastronómie, michelinským šéfkuchárom Radkom Kašpárkom. Radek Kašpárek sa stáva tvárou komunikačnej kampane, ktorá sa začína už teraz v lete a bude sa rozvíjať aj v nasledujúcom jubilejnom roku, v ktorom si značka pripomína 200 rokov od svojho vzniku.
„Spojenie s Radkom Kašpárkom ako rešpektovaným profesionálom, navyše s výnimočným vzťahom k českej gastronómii na tej najvyššej, inovatívnej úrovni je pre nás symbolické. Ukazuje, že tradícia je dôležitým východiskom pre to, ako robiť veci novým spôsobom a hrdo kráčať s dobou. Tak ako to robí značka MORA,“ hovorí Regina Netolická, riaditeľka komunikácie MORA CZ a SK.
Tradičná česká značka MORA je hrdá na to, že je súčasťou rodín už po mnoho generácií a stále kráča s dobou. Aj po takmer dvoch storočiach od svojho vzniku je domovom technicky vyspelých a úsporných spotrebičov, ktoré prinášajú komfort do domácností.
Je nespochybniteľnou dlhodobou jednotkou na trhu moderných sporákov a určuje smer celej kategórie. Má tiež čoraz významnejšie postavenie v kategórii technicky špičkových vstavaných a voľne stojacich kuchynských spotrebičov.
„Spoločná kampaň s názvom ‚Buďte šéfkuchárom rodinných receptov‘ vysiela jasný odkaz našej cieľovej skupine, ktorá rada varí a inšpiruje sa receptami: so spotrebičmi MORA zvládnete aj tie najzložitejšie kulinárske výtvory ako profesionál,“ dodáva Anna Vrbovcová, brand manažérka MORA CZ/SK.
Radek Kašpárek je v oblasti českej gastronómie legendou. Pôsobil ako jeden z porotcov v populárnej kulinárskej šou MasterChef Česko, varil a súťažil v relácii Souboj na talíři, ktorá predstavovala zaujímavé gastropodniky po celej Českej republike. Predtým mal vlastnú kulinársku šou Kašpárku, vař! a Co bude dnes k večeři?. V roku 2014 sa stal šéfkuchárom a zároveň jedným z majiteľov reštaurácie Field. O rok neskôr reštaurácia získala michelinskú hviezdu, ktorú sa mu podarilo obhájiť päťkrát. Koncom roka 2023 založil Radek Kašpárek v centre Prahy zážitkovú reštauráciu 420, kde vytvára originálne jedlá inšpirované českou kuchyňou a vlastnými spomienkami.
„Spojenie so značkou MORA ma veľmi teší. Mám rád túto tradičnú českú značku a verím, že s jej spotrebičmi sa dá v pohode zvládnuť profesionálna príprava moderného menu v pohodlí domova. Teší ma tiež, že vznikla na Morave,“ glosuje Radek Kašpárek.
Spoločná kampaň sa začne v júli a bude prebiehať v Českej republike a na Slovensku na sociálnych sieťach, a to ako online kampaň, vo vlastných médiách značky a tiež prostredníctvom billboardov v Českej republike a na Slovensku. Bude sa ďalej rozvíjať a gradovať online aj off-line.